onödigt

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
- lat hehehe

När är du lycklig?
- När min familj mår bra.

Vad ville du bli när du var liten?
- När jag var jätte liten ville jag väll bli prinsessa.. när jag blev lite äldre ville jag bli gogo dansare av någon konstig andledning.

Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
- Hmm.. kommer inte på något speciellt nu.. Men när vi var små åkte vi nästan jämt på bilresor och såfort vi åkte förbi vatten så skrek jag och min bror "JAG VANN JAG VANN JAG VANN" typ 1000 ggr om tills vi inte såg vattnet nått mer.. ingen aning om varför haha

Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
- 4 dagar efter min 18 årsdag..

Vilken är din värsta skräck?
- Att någon i min familj eller någon nära mig ska försvinna

Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
- Allt godis jag köpt haha

Hur vill du helst transportera dig?
- ehhh typ bil??

Vad är det närmaste döden du kommit?
- när jag satt en isbit i halsen när jag var liten.. vilken panik haha

Vilken är din största last?
- godis och snacks beroende haha

När googlade du ditt namn senast, och varför?
- neverrrrrr

'Vem är den mest kända människa du talat med och varför?
- typ "Kosmos" från grannfejden? Kommer inte äns ihåg vad jag sa för nått men nånting om att ta kort=).

Vad smugglade du in i landet senast?
- Sprit

Har du nån gång blivit förföljd?
- Jaaa! Usch.. läskigt de där!

Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
- Typ alla böcker jag nånsing sagt att jag läst.. Den enda jag kommer ihåg att jag läst hela är Carolina Gynnings "Ego Girl"

Vad skäms du mest för hos dig själv?
-  Ibland kan jag vara riktigt korkad!

Vad irriterar människor sig på hos dig?
- Jag är världens tidsoptimist..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0