Engla

Min lillasyster ska döpas imorgon så jag har fixat lösnaglar.. allt för att impa på släkten vaaaaaaa.. nej men! Nu har dom suttit i nästan (hör och häpna) två dagar! har dock bara prövat en gång innan fast de var en annan sort och de gör jag aldrig om fyfan vilket ´jävla slit! Bättre me dessa som man bara klistrar på smidigt och bra =)  råkade skära av en bit av nageln när jag skärde paprika men de e lööngt..Jag ska agera fotograf imorgon så kommer bli hur kul som helst har längtat efter att få fota=) Har inte vart hemma hos pappa heller ´sen dom flytta så de är spännande!! Blir en lugn hemmakväll för mig ikväll mamma har bakat så jag ska fetta!

lillebror,far och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0