hard work work

I trosdags var jag på arbetsintervju hos ett företag som heter Arena personal som är ett bemanningsföretag. De tyckte om mig jätte mycket och han lovade att höra av sig så fort de kom upp nått.. "jaja sure... " tänkte jag men så ringde de imorse och sa att de fanns ledig plats i norrort men med tunga lyft... jaha hur tunga? 30-35 kilo.. eeehhhhhhh.... jag tackade artigt nej samtidigt som jag började fundera "är detta ett "sign" från ovan, är det nu jag ska börja träna? Är det gud som prata till ´mig i andra linjen och försöker få mig att börja röra på mig? är detta min enda chans till jobb? MÅSTE jag verkligen röra på mig för att kunna få ett jobbhelvete" de låter sjukt,jag vet.. de insåg jag också efter ett tag och började leta kakrecept istället =)


Kommentarer
Postat av: Ema :)

du kunde inte sagt att du hade ny!!!!!!! apa!

2008-09-26 @ 22:24:04
URL: http://emci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0